amanda tjugo år







hon fyller 20 år idag, stort. det känns sjukt. när vi träffades var vi sexton.
vart tog tiden vägen? vart försvann våra cykelturer till träningarna?
vi saknade dig allihop på träningslägret i helgen!
dina kommentarer, "så smidig för att vara så stor", och jag saknar våra analyser.
jag har ingen att diskutera laguttagningar och matcher med.
och alla råd du brukade ge mig och alla dunderkurer du visste om,
sånt som jag aldrig tänkte på att det inte skulle finnas där en dag.
all den dagliga kontakten & vårt gemensamma liv, det kommer aldrig bli detsamma.
livet förändras och allt det där, jag vet, men det gör inte att jag saknar det som var.
du är brabättrebäst amanda & jag hoppas jag alltid kommer få vara din vän.

Kommentarer
Postat av: Loppan

Ohh fint :)

Tiden går allt för fort, lite läskigt !

2010-04-09 @ 01:38:06
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh hanna läste det nu, vad glad jag blir, du och jag ska ALLTID vara vänner :) saknar dig så himla mycket!

2010-04-10 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0