det är svårt att ha en tro på en bristande förmåga

jag borde verkligen plugga. men vet inte riktigt vad jag ska göra.
eller så vet jag det, men är inte tillräckligt motiverad.
vi kan inte bli underkända imon iallafall och just nu är jag hungrig.
jag skulle behöva få motivation till både det ena och det andra just nu.
eller kanske inte motvation, bara få träna med dom bästa igen.
_



träffade Lisa igår, det var trevligt! hon hade mycket att berätta.
blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. fick tala i olika röstlägen.
vissa saker förändras aldrig.
_

nu måste jag ta tag i det jag ska. fan, jag har missat tvätten!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej, det är inte om D.

2010-04-20 @ 23:07:35
URL: http://vinternoll7.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, Vilken bild du har på mig.. Vi lärde oss att viska ganska bra;) Hade en trevlig stund med dig. Kul att träffa dig!:) Hoppas skolan går bra nu!

2010-04-21 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0