Det bästa är att veta vad man letar efter innan man börjar leta efter det.



det börjar våras nu. underbart! sitter på bussen mellan Jönköping & Göteborg,
brukar vara dödstrött vid den här tiden men idag är det inga problem att hålla ögonen öppna.
kan bero på ljuset, datorn eller på att tobbe och jag slocknade efter vår frukost på Bernads.
länge sen jag var så otroligt trött.
_

därefter åkte vi ut till Tenhult och den energirike killen som aldrig sitter still.
fruktansvärt söt och go är han dock! :)
_

nästa helg börjar allvaret. känner mig inte riktigt redo.
ingenting går automatiskt, allting går långsamt.
förutom det så ska det bli fantastiskt roligt,
det är ett år sen jag spelade en seriematch.
ringrostigt

Kommentarer
Postat av: sanna

det kommer gå så bra så llla hanna :)

2010-04-14 @ 07:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0