såånöjd



sitter vid tobbes datorn, har därför få bilder att tillgå.
ville bara tala om att världens bästa Nöjd och jag var ute och gick i två timmar igår.
blev avundssjuka på alla rika människor som bor i femiljoners hus
med utsikt över Vättern.
när jag blir stor ska jag också bo där,
kommer klara mig mycket bra med min sjukgymnastlön!
_

nu ska älskling och jag in till stan och ikväll ska vi på hemlig bio.
eller jag vet inte vilken det blir.
däremot vet jag att jag får äta godis, mer godis än tobbe
eftersom jag idag tog mig runt på en 11 km lång löprunda.
det gjorde inte han. halleluja!
det var tio gånger lättare att springa i Jönköping än i Göteborg,
konstig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0