- Såja!




jag flänger runt lite här och där
, utnyttjar klubbars vänlighet, planer & lokaler.
ett till nytt ställe nästa vecka, sen ska jag bestämma mig.
tydligen går det att spela i två föreningar samtidigt, i samma sport.
får se hur det blir med den saken, bäst att platsa i ett lag i taget.
_

skolan idag bestod av avslappning och att hitta skelettet i kroppen.
ganska flummig men en otroligt skön eftermiddag.
_

helgen är fortfarande olöst, förhoppningsvis ges ett svar ikväll.
_

sommarjobb har jag blivit lovad idag också, känns fantastiskt.
juni, juli & augusti i jönköping, underbara sommarkvällsträningar med de bästa
och äntligen någon slags vardag med den bästa pojken.
nu är det bara en andrahandslägenhet som ska hittas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0