mmmmm

nej det existerar ingen uppdatering här, jag vet inte.
jag har fullt upp. hinner inte sitta här.
eller okej, har nog lite svårt att ta mig tid att skriva.
finns inte så mycket intressant.
eller, har varit hemma i helgen &
 


än en gång blivit trollbunden av den fantastiska lilla tjejen!
mamma & Nicke fyllde år så tårta åts och presentkort delades ut.
om familjen Nieminen/Karlsson kommer på besök återstår att se!
träffade Sara och skvallrade en massa.
det blir bara värre & värre varje gång jag kommer hem.
_

i skolan är snart den här kursen till ända.
fullt upp har det varit med maaassor av uppgifter,
men om gruppen är bra- då är grupparbete ett kalasbra arbetssätt!
nu är det dock påsk och då väntas träningsläger i Malmö med dom bästa.
sen drar vi igång med bedömning & behandling,
då är det full rulle igen.
_

nu dags att städa och förbereda snack om ljus och mörk sida
samt opponenskommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0